سفر به پرتغال کشوی ایده آل
نوشته شده توسط : enitour

بیشتر ایرانی ها آن را به خاطر سابقه دیرینی که در دریانوری و کشف سرزمین های جدید دارد می شناسند. این کشور از غرب با اقیانوس اطلس و از شرق و شمال با کشور اسپانیا هم مرز است.

پرتغال

پرتغال

این کشور همچنین مالکیت تعدادی جزیره در اقیانوس اطلس را دارد. تاریخ این کشور بسیار غنی است و در حقیقت ایجاد سرزمین کنونی پرتغال به دوران پیش از تاریخ بر می گردد.

پرتغال

پرتغال

پرتغال کشوری توسعه یافته است که بر اساس آمارهای جهانی یکی از بهترین کشورها برای زندگی است. این کشور عضو اتحادیه اروپا و سازمان ملل متحد است و از بنیانگذاران پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو).آب و هوای این کشور تحت تأثیر دریای مدیترانه و اقیانوس اطلس است.

پرتغال

پرتغال

سرد ترین بخش این کشور در شمال آن واقع شده و گرم ترین بخش آن در قسمت جنوب قرار دارد. لیسبون پایتخت و بزرگ ترین شهر کشور پرتغال و نیز مرکز ناحیه لیسبون است.

پرتغال

پرتغال

این شهر که شهری مدرن و مبتنی بر اصول شهرسازی محسوب می شود، وسعت بسیار زیادی دارد. امروزه لیسبون از لحاظ مختلف اهمیت فراوانی یافته و به عنوان دومین قطب اقتصادی در شبه جزیره ایبری پس از مادرید مطرح می شود.

پرتغال

پرتغال

این شهر بیشترین ثروت کشور پرتغال را در خود ذخیره کرده و از شهرهای مهم اتحادیه اروپا محسوب می شود.




:: برچسب‌ها: تور گردشگری پرتغال , جاذبه های گردشگری پرتغال , جاهای گردشگری پرتغال , راهنمای گردشگری پرتغال , قیمت تور گردشگری پرتغال , مناطق گردشگری پرتغال , مکانهای گردشگری پرتغال , ویزای گردشگری پرتغال , گردشگری پرتغال , گردشگری در پرتغال , گردشگری کشور پرتغال ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: